Budownictwo

VCM w branży remontowo-budowlanej i jego rola w rozwijaniu firmy

VCM w branży remontowo-budowlanej i jego rola w rozwijaniu firmy

Popyt na usługi budowlane stale rośnie, dlatego też na rynku pojawia się coraz więcej firm z tej branży. Aby zdobyć klientów, musimy nie tylko sumiennie wykonywać swoją pracę, ale również umożliwić im znalezienie naszych usług. Ze względu na to, że obecnie internet jest kanałem, za pośrednictwem którego  najczęściej szukamy podwykonawców, warto zareklamować swoją działalność korzystając z systemu VCM. Czym jest i jaka jest jego rola w rozwijaniu małych biznesów? Podpowiadamy. 

Czym jest VCM?

VCM to autorski system do tworzenia i optymalizacji reklam, który został oparty na machine learning. Powstał z myślą o małych biznesach, w tym również tych z branży remontowo-budowlanej. Jest on zaprojektowany w taki sposób, aby osiągać jak największą efektywność nawet przy małych budżetach. Platforma ta jest zintegrowana z algorytmami smart bidding. 

VCM stworzony jest przez specjalistów, dlatego automatycznie dostosowuje parametry w kampanii online, dzięki czemu bardzo efektywnie wykorzystuje budżet reklamowy. Jest to narzędzie, które oferuje najbardziej stabilne wyniki kampanii prowadzonych w całości automatycznie. Systemowi temu zaufało już ponad 3000 klientów z całej Europy.

Rola VCM w rozwijaniu firmy remontowo-budowlanej 

Branża remontowo-budowlana obecnie przeżywa rozkwit. Rzetelne, duże firmy, które funkcjonują na rynku już od pewnego czasu, często mają wypełniony kalendarz na kilka lat do przodu. Jednak niewielkie przedsiębiorstwa i nowo powstałe działalności często mają problem ze zdobyciem pierwszych klientów. W tym celu warto wykorzystać system VCM. 

Jest to najlepsze rozwiązanie dla osób, które dopiero rozwijają swój biznes i chcą dotrzeć do jak największego grona klientów bez konieczności dużych inwestycji w reklamy. Z tego powodu dla branży remontowo-budowlanej, która zazwyczaj jest lokalną działalnością, jest to tania reklama, która realnie pomaga zwiększać zyski. 

VCM to świetny sposób na rozwijanie swojej firmy budowlanej i dotarcie do większej liczby klientów. Nie musimy tutaj zatrudniać wielu specjalistów, ponieważ profesjonalista ustawi nam kampanię Google Ads w ciągu 48 godzin, a my otrzymujemy pełne wsparcie przez 30 dni, a następnie już całością kampanii steruje system oparty na machine learningu. Nasza firma otrzymuje raporty, które są skonstruowane w prosty sposób, dzięki którym możemy obserwować jak działa nasza kampania Google Ads. 

Google Ads jako metoda reklamy firmy remontowo-budowlanej

System VCM pozwala szybko i tanio ustawić reklamę Google Ads. Jednak czym jest Google Ads? Zasada jego działania jest bardzo prosta. Ustalamy jakie słowa lub tematy są powiązane z naszą działalnością, a Google Ads wyświetla naszą reklamę tym użytkownikom, którzy wpiszą powiązane słowa w wyszukiwarce Google.  

Reklama taka zawsze wyświetla się na górze wyników wyszukiwania, dzięki temu zwiększamy prawdopodobieństwo, że ktoś zauważy naszą firmę i zostanie naszym klientem. W związku z tym obrazując to na przykładzie: jeżeli użytkownik wpisze do wyszukiwarki Google frazę np.: „firma remontowa w mieście X”, wówczas zobaczy on naszą reklamę.

Artykuł sponsorowany

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.